RIEŠENIE POISTNEJ UDALOSTI S AUTOSKLOM

PRENECHAJTE STAROSTI NA NÁS!

Pomôžeme vám s komplexným vyriešením poistnej udalosti s autosklom na akomkoľvek vozidle. Prevezmeme komplexnú administratívu s poisťovňou za vás.

0800 10 20 20 Po - Pi 8:00 - 20:00

Vyriešiť poistnú udalosťZavoláme vám späť
Riešenie poistnej udalosti

ČO UROBIŤ AKO PRVÉ PRI POŠKODENÍ AUTOSKLA?

Kontaktuje naše špecializované Call Centrum na bezplatnej infolinke alebo odošlite online formulár. Náš odborný personál vám rád pomôže nahlásiť škodovú udalosť a dohliadne na správnosť všetkých dokumentov potrebných pre vašu poisťovňu. Prenechajte na nás časovo náročné úkony súvisiace s vyriešením poistnej udalosti.

Autosklo Hornet® – váš správny partner

200000
Vyriešených poistných udalostí
1200000
Vykonaných opráv autoskiel
Vyriešiť poistnú udalosť
Riešenie poistnej udalosti

SPOLUPRACUJEME
S VÝZNAMNÝMI POISŤOVŇAMI

Zrealizujeme hlásenie škody, škodovej/poistnej udalosti na autoskle, vykonáme obhliadku a spracujeme kompletnú dokumentáciu pre poisťovňu.

Rozbité alebo prasknuté čelné sklo - ako postupovať - Poisťovňa Allianz Riešenie poistnej udalosti s autosklom - Poisťovňa Kooperativa Rozbité alebo prasknuté čelné sklo - ako postupovať - Poisťovňa Komunálna Rozbité alebo prasknuté čelné sklo - ako postupovať - Poisťovňa Union Rozbité alebo prasknuté čelné sklo - ako postupovať - Poisťovňa Uniqa Rozbité alebo prasknuté čelné sklo - ako postupovať - Poisťovňa Wustentor Rozbité alebo prasknuté čelné sklo - ako postupovať - Poisťovňa GBE Rozbité alebo prasknuté čelné sklo - ako postupovať - Poisťovňa Groupama Rozbité alebo prasknuté čelné sklo - ako postupovať - Poisťovňa Axa Rozbité alebo prasknuté čelné sklo - ako postupovať - Poisťovňa ČSOB Rozbité alebo prasknuté čelné sklo - ako postupovať - Poisťovňa Generali
Riešenie poistnej udalosti s autosklom

VYBAVÍME POISTNÚ UDALOSŤ S AUTOSKLOM ZA VÁS

Pomôžeme vám s vyriešením problému s autosklom bez ohľadu na to či máte havarijné poistenie alebo pripoistenie čelného skla, prípadne to riešite cez povinné zmluvné poistenie (PZP).

  • Zhodnotíme rozsah poškodenia a určíme správnu technológiu opravy autoskla.
  • Prevezmeme komplexnú adminstratívu s poisťovňou za vás. – Zrealizujeme obhliadku autoskla.
  • Opravu či výmenu autoskla zrealizujeme na mieste, ktoré vám najviac vyhovuje, mobilným servisom alebo v jednom z našich viac ako 50 montážnych stredísk.
Vyriešiť poistnú udalosť

PREČO SI VYBRAŤ NÁS?

icon dokumenty

Bez návštevy
poisťovne

Všetko vybavíte u nás v Autosklo Hornet. Nahlásenie škodovej udalosti, obhliadku vozidla či samotnú realizáciu opravy.

icon zaruka

Doživotná
záruka

V Autosklo Hornet® získavate doživotnú záruku na opravu alebo výmenu autoskla.

icon technologie

Pokročilé
technológie

Používame jeden z najrýchlejších a najkvalitnejších systémov opravy alebo výmeny autoskiel.

icon cena

Nízke
náklady

Časovo náročnú administratívu s poisťovňou kompletne vyriešime za vás k vašej spokojnosti.

HORNET® ASSIST
POISTENIE ČELNÉHO SKLA

Poskytnutím Hornet® ASSIST REGULAR vás chránime pre prípad vzniku poškodenia čelného skla a umožníme vám realizovať opravu či výmenu autoskla. Hornet® ASSIST HELP vás chráni pred platbou vysokej spoluúčasti ak už je vaše čelné sklo poškodené. Poistenie čelného skla vybavíte jednoducho online.

HORNET®ASSIST REGULAR
Pre nepoškodené autosklá
od 19 EUR/rok

HORNET® ASSIST HELP
Pre poškodené autosklá
od 39 EUR/rok

Zistiť viac
Riešenie poistnej udalosti

Časté otázky

Poistná udalosť, ako mám postupovať?

Pomôžeme vám s komplexným vyriešením problému s autosklom na akomkoľvek vozidle. Zhodnotíme rozsah poškodenia a určíme správnu technológiu opravy autoskla. Prevezmeme komplexnú administratívu s poisťovňou za vás. Zrealizujeme obhliadku autoskla. Opravu či výmenu autoskla vykonáme na mieste, ktoré vám najviac vyhovuje – mobilným servisom alebo v jednom z našich montážnych stredísk. Kontaktujte naše špecializované call centrum na bezplatnej linke 0800 10 20 20 alebo kliknite na HORNET® ONLINE DOPYT pre vypracovanie nezáväznej ponuky pre opravu či výmenu poškodeného autoskla.

Ako postupovať pri rozbitom čelnom skle z havarijného poistenia, KASKO?

Vždy najskôr kontaktujte naše špecializované call centrum na bezplatnej linke 0800 10 20 20 alebo kliknite na HORNET® ONLINE DOPYT pre vypracovanie nezáväznej ponuky pre opravu alebo výmenu autoskla a prípadnú rezerváciu termínu. Prevezmeme za vás vybavenie všetkých administratívnych úkonov vo vzťahu k vašej poisťovni ako aj vykonanie obhliadky. Nemusíte nikam chodiť. Hlásenie škody na vašu poisťovňu vykonáte pod odborným dohľadom našich pracovníkov priamo na niektorej z našich prevádzok. Finančné vyrovnanie s vašou poisťovňou prevezmeme za vás. U nás zaplatíte len spoluúčasť, ktorú máte dohodnutú v zmluve o havarijnom poistení. Opravu či výmenu s poskytnutím doživotnej záruky na vykonané práce zrealizujeme na mieste a v čase, ktorý vám najviac vyhovuje.

Ako postupovať pri rozbitom čelnom skle z PZP?

Bezodkladne kontaktujte Autosklo Hornet® na bezplatnom telefónnom čísle 0800 10 20 20 alebo využite jednoducho online formulár TU, kde na základe údajov o vašom poškodení a vozidle zistíte, ako postupovať v prípade PZP a koľko to bude stáť.

Musím ísť na obhliadku rozbitého autoskla do poisťovne?

Na obhliadku autoskla nemusíte chodiť do poisťovne, príďte priamo k nám. U nás vybavíte všetko na jednom mieste. Rezervujte si termín tu.

Aké všetky doklady a údaje si mám pripraviť?

Doklady, ktoré sú obvykle požadované pri nahlasovaní škody: údaje o poistenom (vinníkovi), údaje o poškodenom, údaje o vozidle, technický preukaz, údaje o poistení, záznam o vzniku škody (dátum, miesto a popis vzniku)

Čo je to obhliadka poškodeného autoskla?

Obhliadka predstavuje zdokumentovanie poškodeného čelného, bočného či zadného autoskla pre účely poisťovne a preplatenia škody na vašom vozidle prostredníctvom vašej poisťovne – v prípade havarijného poistenia, alebo poisťovne vinníka – majiteľa vozidla, ktoré vám škodu spôsobilo, v prípade povinného zmluvného poistenia.

Obhliadka poškodeného, rozbitého autoskla zahŕňa odborné zhodnotenie poškodenia skla (posúdenie, či je sklo určené na opravu alebo bude nutné sklo vymeniť), vyhotovenie fotodokumentácie poškodenia a spracovanie písomných dokumentov pre účely preplatenia škody poisťovňou.

Autosklo Hornet® ako partner poisťovní vykonáva obhliadky poškodených autoskiel pre poisťovne: Allianz – Slovenská poisťovňa, Kooperatíva, Komunálna poisťovňa, Axa, Generali Slovensko, Uniqa, Union, Groupama, Wustenrot, ČSOB poisťovňa.

Na obhliadku autoskla nemusíte chodiť do poisťovne, príďte priamo k nám. U nás vybavíte všetko na jednom mieste. Rezervujte si termín tu.

Potrebujete poradiť?
Kontaktujte nás