Prasknuté či rozbité autosklo?
Poisťovňa Generali

Pomôžeme vám s nahlásením škody na vašu poisťovňu. Náš skúsený personál vyriešil už tisícky poistných udalostí s poisťovňou Generali.

0800 10 20 20 Po - Pi 8:00 - 16:30

Vybaviť poistnú udalosťZavoláme Vám späť
Riešenie poistnej udalosti autoskla - Poisťovňa Generali

Prečo si vybrať Autosklo Hornet®?

icon dokumenty

Zmluvný partner
poisťovne

Nahlásime škodu, vykonáme obhliadku a realizáciu opravy vášho poškodeného autoskla.

icon garancia

Garancia
kvality

Máme odborný personál, certifikované vybavenie a používame autosklá OEM kvality.

icon zaruka

Doživotná
záruka

V Autosklo Hornet® získavate doživotnú záruku na vykonanú opravu alebo výmenu autoskla.

icon cas

Šetríme
Váš čas

Časovo náročnú administratívu s poisťovňou prevezmeme v plnej miere za vás.

POŠKODENÉ AUTOSKLO
ČO UROBIŤ AKO PRVÉ?

Kontaktuje naše špecializované Call Centrum na bezplatnej infolinke alebo odošlite online formulár. Náš odborný personál vám rád pomôže nahlásiť škodovú udalosť a dohliadne na správnosť všetkých dokumentov potrebných pre vašu poisťovňu.

Vyriešime za vás časovo náročné úkony súvisiace s poistnou udalosťou.

Autosklo Hornet® - váš správny partner

200000
vyriešených poistných udalostí
1200000
vykonaných opráv autoskiel
Vyriešiť poistnú udalosť
Riešenie poistnej udalosti
Riešenie poistnej udalosti

Zmluvný partner poisťovne
Zabezpečíme pre vás:

  1. Nahlásenie poistnej udalosti na vašu poisťovňu.
  2. Zrealizovanie obhliadky poškodeného autoskla.
  3. Postaráme sa za vás o časovo náročné vybavovanie administratívy.
  4. Dohliadneme na správnosť všetkých administratívnych dokumentov.
  5. V prípade krátenia poistného plnenia poisťovňou doriešime vzniknutú situáciu k vašej spokojnosti.
Potrebujem opraviť čelné sklo

POKRYTIE NA CELOM
SLOVENSKU VO VIAC
AKO 50 MESTÁCH

Sme vždy tam kde nás potrebujete! Nájdite najbližšie servisné stredisko Hornet® vo vašej blízkosti!

image mapa

Časté otázky

Pomôžete mi s nahlásením poistnej udalosti v poisťovni Generali?

Áno! Ako zmluvný partner poisťovne Generali zabezpečíme:
Nahlásenie poistnej udalosti na vašu poisťovňu.
Zrealizovanie obhliadky.
Postaráme sa za vás o časovo náročné vybavovanie administratívy.
Dohliadneme na správnosť všetkých administratívnych dokumentov.
V prípade krátenia poistného plnenia poisťovňou doriešime vzniknutú situáciu k vašej spokojnosti.

Realizujete obhliadky pre poisťovňu Generali?

Áno, ako zmluvný partner poisťovne Generali zabezpečíme zrealizovanie obhliadky a vy tak nemusíte nikam chodiť.

Pomôžete mi s potrebnou dokumentáciou (tlačivami) pre poisťovňu Generali?

Áno, ako zmluvný partner poisťovne Generali sa postaráme za vás o časovo náročné vybavovanie administratívy a dohliadneme na správnosť všetkých administratívnych dokumentov.

Autosklo Hornet® je zmluvný partner poisťovni Generali?

Áno, Autosklo Hornet® je zmluvný partner poisťovne Generali.

Ako postupovať pri rozbitom čelnom skle z havarijného poistenia pri poisťovni Generali?

Autosklo Hornet®, ako zmluvný partner poisťovne Generali, pre vás zrealizujeme nahlásenie poistnej udalosti a pod odborným dohľadom našich pracovníkov, dohliadneme na správnosť všetkých administratívnych dokumentov. Kontaktujte bezplatné call centrum Autosklo Hornet® na čísle 0800 10 20 20, alebo kliknite na HORNET® ONLINE DOPYT.

Ako postupovať pri rozbitom čelnom skle z PZP pri poisťovni Generali?

Ako zmluvný partner poisťovne Generali, pre vás zrealizujeme nahlásenie poistnej udalosti riešenej cez PZP. Vyhnete sa tak problémom prípadného neplnenia. Kontaktujte naše bezplatné call centrum Autosklo Hornet® telefonicky: 0800 10 20 20, alebo nám odošlite HORNET® ONLINE DOPYT.

Potrebujete poradiť?
Kontaktujte nás