Prasknuté či rozbité autosklo?
Pomôžeme vám s nahlásením škody na vašu poisťovňu. Náš skúsený personál vyriešil už tisícky poistných udalostí s poisťovňou Generali.
0800 10 20 20 Po - Pi 8:00 - 16:30
Prečo si vybrať Autosklo Hornet®?
POŠKODENÉ AUTOSKLO
ČO UROBIŤ AKO PRVÉ?
Kontaktuje naše špecializované Call Centrum na bezplatnej infolinke alebo odošlite online formulár. Náš odborný personál vám rád pomôže nahlásiť škodovú udalosť a dohliadne na správnosť všetkých dokumentov potrebných pre vašu poisťovňu.
Vyriešime za vás časovo náročné úkony súvisiace s poistnou udalosťou.
Autosklo Hornet® - váš správny partner
Zmluvný partner poisťovne
Zabezpečíme pre vás:
- Nahlásenie poistnej udalosti na vašu poisťovňu.
- Zrealizovanie obhliadky poškodeného autoskla.
- Postaráme sa za vás o časovo náročné vybavovanie administratívy.
- Dohliadneme na správnosť všetkých administratívnych dokumentov.
- V prípade krátenia poistného plnenia poisťovňou doriešime vzniknutú situáciu k vašej spokojnosti.
POKRYTIE NA CELOM
SLOVENSKU VO VIAC
AKO 50 MESTÁCH
Sme vždy tam kde nás potrebujete! Nájdite najbližšie servisné stredisko Hornet® vo vašej blízkosti!
Časté otázky
Pomôžete mi s nahlásením poistnej udalosti v poisťovni Generali?
Áno! Ako zmluvný partner poisťovne Generali zabezpečíme:
Nahlásenie poistnej udalosti na vašu poisťovňu.
Zrealizovanie obhliadky.
Postaráme sa za vás o časovo náročné vybavovanie administratívy.
Dohliadneme na správnosť všetkých administratívnych dokumentov.
V prípade krátenia poistného plnenia poisťovňou doriešime vzniknutú situáciu k vašej spokojnosti.
Realizujete obhliadky pre poisťovňu Generali?
Áno, ako zmluvný partner poisťovne Generali zabezpečíme zrealizovanie obhliadky a vy tak nemusíte nikam chodiť.
Pomôžete mi s potrebnou dokumentáciou (tlačivami) pre poisťovňu Generali?
Áno, ako zmluvný partner poisťovne Generali sa postaráme za vás o časovo náročné vybavovanie administratívy a dohliadneme na správnosť všetkých administratívnych dokumentov.
Autosklo Hornet® je zmluvný partner poisťovni Generali?
Áno, Autosklo Hornet® je zmluvný partner poisťovne Generali.
Ako postupovať pri rozbitom čelnom skle z havarijného poistenia pri poisťovni Generali?
Autosklo Hornet®, ako zmluvný partner poisťovne Generali, pre vás zrealizujeme nahlásenie poistnej udalosti a pod odborným dohľadom našich pracovníkov, dohliadneme na správnosť všetkých administratívnych dokumentov. Kontaktujte bezplatné call centrum Autosklo Hornet® na čísle 0800 10 20 20, alebo kliknite na HORNET® ONLINE DOPYT.
Ako postupovať pri rozbitom čelnom skle z PZP pri poisťovni Generali?
Ako zmluvný partner poisťovne Generali, pre vás zrealizujeme nahlásenie poistnej udalosti riešenej cez PZP. Vyhnete sa tak problémom prípadného neplnenia. Kontaktujte naše bezplatné call centrum Autosklo Hornet® telefonicky: 0800 10 20 20, alebo nám odošlite HORNET® ONLINE DOPYT.
Potrebujete poradiť?
Kontaktujte nás