RIEŠENIE POISTNEJ UDALOSTI S AUTOSKLOM
PRENECHAJTE STAROSTI NA NÁS!
PRENECHAJTE STAROSTI NA NÁS!
Pomôžeme vám s komplexným vyriešením poistnej udalosti s autosklom na akomkoľvek vozidle. Prevezmeme komplexnú administratívu s poisťovňou za vás.
0800 10 20 20 Po - Pi 8:00 - 16:30
Kontaktuje naše špecializované Call Centrum na bezplatnej infolinke alebo odošlite online formulár. Náš odborný personál vám rád pomôže nahlásiť škodovú udalosť a dohliadne na správnosť všetkých dokumentov potrebných pre vašu poisťovňu. Prenechajte na nás časovo náročné úkony súvisiace s vyriešením poistnej udalosti.
Autosklo Hornet® – váš správny partner
Pomôžeme vám s vyriešením problému s autosklom bez ohľadu na to či máte havarijné poistenie alebo pripoistenie čelného skla, prípadne to riešite cez povinné zmluvné poistenie (PZP).
PREČO SI VYBRAŤ NÁS?
Časté otázky
Pomôžeme vám s komplexným vyriešením problému s autosklom na akomkoľvek vozidle. Zhodnotíme rozsah poškodenia a určíme správnu technológiu opravy autoskla. Prevezmeme komplexnú administratívu s poisťovňou za vás. Zrealizujeme obhliadku autoskla. Opravu či výmenu autoskla vykonáme na mieste, ktoré vám najviac vyhovuje – mobilným servisom alebo v jednom z našich montážnych stredísk. Kontaktujte naše špecializované call centrum na bezplatnej linke 0800 10 20 20 alebo kliknite na HORNET® ONLINE DOPYT pre vypracovanie nezáväznej ponuky pre opravu či výmenu poškodeného autoskla.
Vždy najskôr kontaktujte naše špecializované call centrum na bezplatnej linke 0800 10 20 20 alebo kliknite na HORNET® ONLINE DOPYT pre vypracovanie nezáväznej ponuky pre opravu alebo výmenu autoskla a prípadnú rezerváciu termínu. Prevezmeme za vás vybavenie všetkých administratívnych úkonov vo vzťahu k vašej poisťovni ako aj vykonanie obhliadky. Nemusíte nikam chodiť. Hlásenie škody na vašu poisťovňu vykonáte pod odborným dohľadom našich pracovníkov priamo na niektorej z našich prevádzok. Finančné vyrovnanie s vašou poisťovňou prevezmeme za vás. U nás zaplatíte len spoluúčasť, ktorú máte dohodnutú v zmluve o havarijnom poistení. Opravu či výmenu s poskytnutím doživotnej záruky na vykonané práce zrealizujeme na mieste a v čase, ktorý vám najviac vyhovuje.
Bezodkladne kontaktujte Autosklo Hornet® na bezplatnom telefónnom čísle 0800 10 20 20 alebo využite jednoducho online formulár TU, kde na základe údajov o vašom poškodení a vozidle zistíte, ako postupovať v prípade PZP a koľko to bude stáť.
Na obhliadku autoskla nemusíte chodiť do poisťovne, príďte priamo k nám. U nás vybavíte všetko na jednom mieste. Rezervujte si termín tu.
Doklady, ktoré sú obvykle požadované pri nahlasovaní škody: údaje o poistenom (vinníkovi), údaje o poškodenom, údaje o vozidle, technický preukaz, údaje o poistení, záznam o vzniku škody (dátum, miesto a popis vzniku)
Obhliadka predstavuje zdokumentovanie poškodeného čelného, bočného či zadného autoskla pre účely poisťovne a preplatenia škody na vašom vozidle prostredníctvom vašej poisťovne – v prípade havarijného poistenia, alebo poisťovne vinníka – majiteľa vozidla, ktoré vám škodu spôsobilo, v prípade povinného zmluvného poistenia.
Obhliadka poškodeného, rozbitého autoskla zahŕňa odborné zhodnotenie poškodenia skla (posúdenie, či je sklo určené na opravu alebo bude nutné sklo vymeniť), vyhotovenie fotodokumentácie poškodenia a spracovanie písomných dokumentov pre účely preplatenia škody poisťovňou.
Autosklo Hornet® ako partner poisťovní vykonáva obhliadky poškodených autoskiel pre poisťovne: Allianz – Slovenská poisťovňa, Kooperatíva, Komunálna poisťovňa, Axa, Generali Slovensko, Uniqa, Union, Groupama, Wustenrot, ČSOB poisťovňa.
Na obhliadku autoskla nemusíte chodiť do poisťovne, príďte priamo k nám. U nás vybavíte všetko na jednom mieste. Rezervujte si termín tu.
Potrebujete poradiť?
Kontaktujte nás