Autosklo> Ako postupovať> Havarijné poistenie

Havarijné poistenie

Ako postupovať pri uplatnení škody z havarijného poistenia?

Vždy najskôr kontaktujte naše špecializované Call Centrum na bezplatnej linke 0800 10 20 20 alebo kliknite na HORNET® ONLINE DOPYT pre vypracovanie nezáväznej ponuky pre opravu alebo výmenu autoskla a prípadnú rezerváciu termínu. 

Prevezmeme za vás vybavenie všetkých administratívnych úkonov vo vzťahu k vašej poisťovni ako aj vykonanie obhliadky. Nemusíte nikam chodiť. Hlásenie škody na vašu poisťovňu vykonáte pod odborným dohľadom našich pracovníkov priamo na niektorej z našich prevádzok.Finančné vyrovanie s vašou poisťovňou prevezmeme za vás. U nás zaplatíte len spoluúčasť, ktorú máte dohodnutú v zmluve o havarijnom poistení. Opravu či výmenu zrealizujeme na mieste a v čase, ktorý vám najviac vyhovuje s poskytnutím doživotnej záruky na vykonané práce.

Spolupracujeme so všetkými poisťovňami 

 

Zrealizujeme hlásenie škody, škodovej / poistnej udalosti na autoskle, vykonáme obhliadku a spracujeme kompletnú dokumentáciu pre poisťovňu. 

Allianz poisťovňa - poškodené auto sklo - hlásenie, obhliadkaKooperatíva poisťovňa - poškodené auto sklo - hlásenie, obhliadkaKomunálna poisťovňa - poškodené auto sklo - hlásenie, obhliadkaUnion poisťovňa - poškodené auto sklo - hlásenie, obhliadkaUniqa poisťovňa - poškodené auto sklo - hlásenie, obhliadkaWustenrot poisťovňa - poškodené auto sklo - hlásenie, obhliadkaQbe poisťovňa - poškodené auto sklo - hlásenie, obhliadkaGroupama poisťovňa - poškodené auto sklo - hlásenie, obhliadkaAxa poisťovňa - poškodené auto sklo - hlásenie, obhliadkaČsob poisťovňa - poškodené auto sklo - hlásenie, obhliadkaGenerali poisťovňa - poškodené auto sklo - hlásenie, obhliadka