Autosklo> Ako postupovať> Allianz - Poškodené autosklo

Allianz - Poškodené autosklo

Hlásenie  škody na  poisťovňu realizujte vždy pod odborným dohľadom našich pracovníkov.  

Allianz poisťovňa - poškodené auto sklo - hlásenie, obhliadka

Vyhnete sa tak problémom prípadného neplnenia. Najskôr kontaktujte Call Centrum Autoskla Hornet  telefonicky: 0800 10 20 alebo rýchlo a jednoducho prostredníctvom <<<ONLINE FORMULÁRA>>>. 

Ako zmluvný partner poisťovne zabezpečíme:

  • Nahlásenie poistnej udalosti na vašu poisťovňu.
  • Zrealizovanie obhliadky.
  • Postaráme sa za vás o časovo náročné vybavovanie administratívy.
  • Dohliadneme na správnosť všetkých administratívnych dokumentov.
  • V prípade krátenia poistného plnenia poisťovňou doriešime vzniknutú situáciu k vašej spokojnosti. 

Allianz - tlačivá na stiahnutie

Ak sa rozhodnete nahlásiť poistnú udalosť priamo na vašu poisťovňu, nezabudnite pri hlásení uviesť, že obhliadka a oprava/výmena skla bude realizovaná v zmluvnom servise Autosklo Hornet.

Hlásenie poistnej udalosti na poisťovňu môžete realizovať telefonicky na: 0800 122 222 alebo vyplnením príslušného tlačiva. 

Havarijné poistenie, Pripoistenie skla

Oznámenie škodovej udalosti z havarijného poistenia

 

Povinné zmluvné poistenie

V prípade škody krytej systémom povinného zmluvného poistenia nezabudnite spísať a podpísať Správu o nehode (táto povinnosť vyplýva z novely Zákona o povinnom zmluvnom poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla, ktorá vstúpila do platnosti od 1. júna 2010).

Správa o nehode
Oznámenie škodovej udalosti z povinného zmluvného poistenia - poistený (škodca)